הרצאות, חלומות, חשיבה חיובית, חשיבה חיובית מאמרים, יצירת מציאות, כללי, כללי, מדיטציה, מחשבה חיובית, קורסים

הרגע הזה בו התחלת לשחות – השנה מגשימים חלומות!

"ומה אם לא יצחקו?" הבן שלי מרים עיניים מהמחשב (רציתי לכתוב מהספר, אבל אמת בפרסום וכל זה), "ממה?" שאלתי אותו לא יורדת לסוף דעתו, "מהסטנד אפ שאת כותבת"… אה… חמוד, הוא דואג לאימא שלו. חושש שעשרות ומאות ואלפי (למה לא לחלום בגדול?) אנשים ישבו בקהל ויביטו בי בחוסר הבנה עת אני מפזזת ומלהטטת מילים ופאנצ'ים ומזיעה כשהם יושבים ושותקים אולי ממבוכה… "זה מה שאתה חושב שיקרה?" שאלתי אותו, "זה יכול לקרות"… נכון. זה יכול לקרות. הכל יכול לקרות, אבל זה לא יקרה, למה? כי אני יודעת שכשאני נוגעת באמת בבפנוכו שלה, בהכי מדויק שלי ומוציאה מתוכו את עצמי נקייה וערומה ומזוקקת – זה עובד. בכל דבר שארצה לעשות זה עובד. ובעלי אומר "איך זה שאת ככ מתרגשת כבר ובקושי חצי עמוד כתוב" ואני אומרת, שקודם מתרגשים ושמחים ואח"כ עושים וכך יוצרים. זה כ"כ פשוט כי כל מה שזה דורש הוא לעשות הכל הפוך. פשוט להפוך את הסדר בו רגילים לנוע בעולם:

קודם אומרים תודה ואח"כ מבררים אם טוב או רע
קודם שמחים ואח"כ מגשימים ויוצרים
קודם מתרגשים ואח"כ מבררים אם באמת הולך לקרות
קודם אוהבים ואח"כ מבררים אם באמת
קודם מאמינים ואח"כ בודקים איך
קודם עושים ואח"כ יודעים שיכולים

כי כשאת רוצה לעשות משהו, רוצה מאוד והרצון הזה לא עוזב למרות שזה לא הגיוני ומה פתאום ובגילך ובמצבך וכל ההגיוניים האלה שמדברים לך בראש ומסביבך, אז יש לעשות. כי אולי לא חיים רק פעם אחת, אבל את החיים האלה בתור שירלי נס-ברלין לא אחיה שוב, אז כדאי שאחיה אותה הכי מדויק והכי טוב והכי מגשים חלומות שאפשר. לצאת ולהגשים חלום, כל חלום אם זו נסיעה לחו"ל, אם זה שינוי מקום עבודה, אם זה להירשם חזרה ללימודים,… הכל מזדקק לרגע הזה שבו לא מדברים יותר ולא חולמים יותר אלא עושים.
הרגע בו לאחר שלמדת כל כך הרבה זמן לשחות, ושכבת עם בגד הים על החול ועשית את התנועות, וגם בבריכה עם המצוף וגם עם היד אוחזת במעקה, כדי להגשים, את יודעת, תהיי חייבת לעזוב אותו. לא תהיה דרך אחרת. תהיי חייבת לגייס בתוכך מספיק אמונה שאת יכולה.
והרגע הזה בו עוזבים את המעקה ומתחילים לשחות אינו דומה בשום אופן ומקרה לרגע אחד לפני בו החזקת את המעקה ותרגלת על יבש את התנועות. הקפיצה אל תוך המים, הללכת צעד אחד נוסף, יוצרת שינוי של עולם ומלואו ואת הפכת מלא-שוחה לשוחה.
וכל מה שצריך, הצידה היחידה שעליך להוסיף על משקפת ובגד ים, היא אמונה. אמונה כי השחיה קיימת בך, כי את מסוגלת לדבר החדש הזה שאת מתכווננת אליו, הדבר הזה שגם אם לא ניסית אותו מעולם בעבר, את מסוגלת לו.
וכדי להתחיל לשחות כל שעליך לעשות הוא להתחיל לשחות. האמונה היא הגשר עליו עוברים מלא-שוחה לשוחה. אין גשר אחר. כל הלימודים בעולם לא יעבירו אותך ממצב תודעה אחד לאחר, ממצב של רוצה להגשמה, ממצב של מפנטזת למימוש, חוץ מאמונה.
אמונה בעצמך
אמונה ביכולותייך
אמונה כי מה שאת משתוקקת להשיג קיים בך עכשיו ותמיד היה קיים בך ועכשיו ייצא לאור כי החלטת ואת מאמינה.

ואיך יוצרים אמונה?
כי אולי את יודעת שזה נכון אבל אף פעם לא מצאת בתוכך מספיק אמונה כדי לעזוב את המעקה. אבל אמונה אפשר ליצור. ידעת את זה? אמונה אינה רכיב מולד היא רכיב נרכש, ואת יכולה לרכוש אותו עוד היום בעזרת 4 רכיבים נוספים שקיימים כבר אצלך, גם אם את לא משתמשת בהם תדירות:

הכרת תודה, שמחה, התרגשות ועשייה:

הכרת תודה על היכולת שלך לשחות
שמחה על שאת שוחה ככ טוב ונהדר
התרגשות לקראת השחיה וההנאה שבה
ו… לעזוב את המעקה ולהתחיל לשחות

קשה?
האמת שלא.
קשה כשאנו גדלים על : "קודם נראה את התוצאה ואח"כ נאמין" וכל המשפטים הללו שאין בהם רוח ואין בהם אמונה והם לוקחים אותנו במעלה ההר צעד אחר צעד סיזיפי.
אבל עכשיו האנרגיה אחרת. מרגישים זאת? עכשיו הדברים יכולים להיות הרבה יותר קלים:
והודי – אמרי תודה על ההגשמה המתרחשת גם מעולם לא עזבת את המעקה, עלית על במה, נרשמת ללימודים, ביקשת קידום בעבודה, החלפת עבודה
ושמחי – תני לעצמך לדמיין את החלום המוגשם ולשמוח גם אם עוד לא הגשמת את מה שרצית
והתרגשי – לקראת ההגשמה גם אם היא עדיין בראשך ובגופך בלבד
ומתוך ההודיה והשמחה וההתרגשות, תצמח בתוכך הידיעה והאמונה שיש לך את היכולת והכל קיים כבר בתוכך והכל הולך לקרות והולך לקרות נפלא!!!
ו… עשי, התחילי לשחות

רוצים לדעת עוד איך עושים זאת ומה הכללים החשובים לדעת כשמתחילים להגשים את האני הכי מדויק שלך בחיים האלה שלא יחזרו? מוזמנים ומוזמנות (כי הכל גם לגברים, מה חשבתם שרק בגלל שאני כותבת בנקבה אתם פטורים??) ליצור אתי קשר ולמצוא את הדרך המדויקת ביותר עבורכם להמשיך ולהעמיק ולרכוש את הכלים המופלאים של החשיבה החיובית.
לייקו את הדף בפייסבוק וקבלו התראות בזמן אמת על מופעים והרצאות פתוחות לקהל
הרשמו לרשימת התפוצה והיו הראשונים לקבל מאמרים ומידע על חשיבה חיובית שיכולה לשנות חיים
או הרימו טלפון, זה גם עובד: 054-4337667

בהצלחה, שתהא זו שנה אמיתית של הגשמה!

מוזמנת להירשם לקורסים חדשים של חשיבה חיובית שנפתחים אחרי החגים
ולהגיע לכנס קריון השני עם המתקשרת בעברית קריון – דורית ישראל וחברים (ביניהם גם אני) – בו אתן טעימה ראשונה מהמופע שיוצרת: "סטנד אפ חיובי":)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *